Veel gestelde vragen

LIDMAATSCHAP / JAARBIJDRAGE

Vanaf welk moment en hoe kan ik reserveren via Het Coachhuis?

Om te kunnen reserveren wordt u lid, dat kost 110 euro (ex btw) per 12 maanden. Als u uzelf aanmeld op maandag - vrijdag bent u dezelfde dezelfde dag lid van Het Coachhuis. Vervolgens kunt u via het tabblad ''reserveren'' op de website eenvoudig reserveren. Hier voor heeft u alleen het e-mail adres nodig dat u heeft ingevuld op het aanmeldformulier. Inloggen is niet mogelijk. U kunt reserveringen maken op alle Coachhuis-locaties. U ontvangt elke 4e werkdag van de nieuwe maand een factuur voor de gereserveerde uren van de maand daarvoor.

Ik heb met spoed een ruimte nodig maar ben nog geen lid.

Wilt u met spoed boeken? Bel dan 070-2155317. 

Wordt de jaarbijdrage per kalenderjaar in rekening gebracht?

De jaarbijdrage gaat in op de dag van aanmelding en beslaat de daarop volgende 12 kalendermaanden. Binnen 2 weken naar uw aanmelding ontvangt u de factuur voor het lidmaatschap per e-mail. 

Wordt mijn abonnement automatisch verlengd?

Aan het einde van de abonnementsperiode ontvangt u een factuur voor de volgende periode, als u deze betaalt bevestigt u uw lidmaatschap voor de komende 12 maanden, als u niet betaalt en in plaats daarvan een mail stuurt naar administratie@hetcoachhuis.nl wordt uw abonnement alsnog stopgezet.

Kan ik tussentijds mijn abonnement beëindigen?

Ja, u kunt uw abonnement op elk moment stopzetten, u ontvangt dan geen nieuwe jaarfactuur. Stuurt u hiervoor een mail naar administratie@hetcoachhuis.nl. Er wordt geen deel van het jaarbedrag gerestitueerd. In de periode tussen opzegging en einde van het lidmaatschap kunt u de diensten van Het Coachhuis blijven gebruiken.

 

FINANCÏEN, FACTURERING

Hoe wordt er gefactureerd?

Voor de gereserveerde uren ontvangt u achteraf, maandelijks, rond de vierde werkdag van de maand, een factuur per e-mail. Voor de jaarbijdrage ontvangt u jaarlijks vooraf een factuur via de mail. Bij uw aanmelding kunt u een factuur mail adres opgeven.

Wat doe ik als ik een vraag of opmerking heb over een factuur?

Vragen en opmerkingen over een factuur kunt u sturen naar administratie@hetcoachhuis.nl.

Wat zijn de tarieven? En hoe zit het met de BTW ?

De tarieven verschillen per locatie en per ruimte. Deze kunt u vinden onder het kopje 'ruimte'. Verder zijn de getoonde tarieven exclusief BTW.

 

RESERVEREN

Wat is de kleinste reserveringseenheid? 

Het eerste uur moet minimaal één uur zijn. De kleinste eenheid die hier aanvast gereserveerd kan worden is één kwartier, gevolgd door een half uur, drie kwartier, één uur, etc. 

Voor reserveringen van een half uur moet u toestemming hebben van de locatie beheerder. Neem hiervoor contact op met de locatie beheerder. Voor de afname van een half uur factureren wij drie kwartier. 

Hoe maak ik een reservering?

Om te reserveren, ga naar: www.hetcoachhuis.nl. Klik op: “Reserveren”. Doorloop dan de procedure. [Geef de gewenste locatie, datum, de begintijd en de duur van het gesprek aan. Klik op 'volgende' en kijk welke ruimtes vrij zijn. Als er een geschikte ruimte vrij is deze aanvinken en klikken op 'naar opslaan'. Tenslotte uw emailadres invoeren en nogmaals klikken op 'sla reservering op'. De reservering is gemaakt en u krijgt een bevestiging per email]

Het lukt niet om te reserveren.

Mogelijke redenen:

1) U bent nog geen lid van Het Coachhuis. Meldt u dan eerst aan via www.hetcoachhuis.nl

2) Het systeem is hoofdlettergevoelig en ook een spatie achter uw mail adres zal gezien worden als foutief.

3) U gebruikt een ander emailadres dan waarmee u zich heeft aangemeld. Neem indien nodig contact op met contact@hetcoachhuis.nl

4) De ruimte is al bezet. Kijk bij ''toon complete dag''. 

Hoe kan ik een reservering annuleren of wijzigen?

In elke reserveringsbevestiging ziet u de zin "Zelf annuleren of wijzigen? Klik hier ". Klik op hier. Vervolgens ziet u een overzicht van uw reserveringen tot 6 maanden vooruit. U kunt de reservering die u wilt wijzigen of annuleren aanvinken en klikken op ''sessie annuleren'' of ''sessie wijzigen''. U ontvangt een bevestiging per mail. 

Lukt het niet om uw scherm op te roepen via deze link? Dan kunt u deze URL aanvragen via contact@hetcoachhuis.nl.

Tot 24 uur voor aanvang van de reservering is annuleren of wijzigen kosteloos (tenzij anders is aangegeven bij de betreffende locatie of ruimte). Daarna wordt de reservering volledig in rekening gebracht.

Ik ben nog geen lid maar wil wel graag weten of er een ruimte vrij is op het door mij gewenste moment, hoe doe ik dat?

U kunt ook zonder lid te zijn naar het reserveringssysteem gaan en daar de door uw gewenst locatie selecteren en vervolgens de datum en tijd van uw keuze instellen. Als u daarna op "volgende" klikt geeft het systeem aan of er een ruimte beschikbaar is. Via “toon complete dag” kunt u de bezetting voor de hele dag bekijken.

Ik ben lid geworden en heb een boeking gedaan. Hoe gaat het nu verder?

U bent zelf verantwoordelijk voor het regelen van toegang tot de locatie. Kijk op de locatiepagina en in de reserveringsbevestiging hoe de toegang tot de locatie is geregeld. Neem indien nodig contact op met de pandbeheerder. Bij twijfel over de toegang, altijd contact zoeken met de locatie beheerder of met Het Coachhuis! Wij helpen u graag.

Hoe controleer ik achteraf of ik een reservering heb gemaakt?

Dit kan op meerdere manieren:

1) U ontvangt altijd een bevestigingsmail van uw reservering.

2) U kunt online uw reserveringen verifiëren door in het reserveringssysteem de gewenste dag en locatie te selecteren en vervolgens op "volgende" te klikken. Daarna klikt u op "toon complete dag". Ga vervolgens met uw cursor op de rode vlakjes staan en u ziet wie de betreffende reservering heeft gemaakt.

3) Zoek een bevestigingsmail op van Het Coachhuis in uw mailbox. Klik op 'Zelf annuleren of wijzigen? Klik hier'. U ziet vervolgens een overzicht van al uw reserveringen. Tip: sla deze URL op bij uw favorieten. Zo kunt u het overzicht makkelijk beheren. Bij het heropenen van deze pagina klik op het pijltje in in de URL balk. Zo ververst u de gegevens. 

Ik krijg een bericht van een reservering met een datum uit het verleden. Is er iets fout gegaan?

Dit is een bijboeking op basis van het door u ingevulde presentieformulier (uitloop sessie of minder dan een uur tussen twee eigen boekingen in dezelfde ruimte vrij gelaten). Hierover vindt u dan een opmerking in het bevestigingsbericht (bijvoorbeeld: bijboeking conform presentieformulier). Bent u het niet eens met de bijboeking? Laat het ons weten: contact@hetcoachhuis.nl

Er is een bijboeking gemaakt waar ik het niet mee eens ben.

Neemt u contact op met contact@hetcoachhuis.nl.

Mag ik langer blijven, als de kamer vrij is? En moet ik daar dan voor betalen?

Ja, u kunt langer blijven als de ruimte niet aansluitend is gereserveerd door een andere gebruiker. U geeft op het presentieformulier of bij de receptie de werkelijke tijd aan dat u de ruimte verlaat. De extra tijd wordt vervolgens door Het Coachhuis voor u bijgeboekt en gefactureerd. Ook kunt u een andere ruimte gebruiken als uw eigen ruimte aansluitend door een ander lid gereserveerd is. Ook dat kunt u aangeven via het presentieformulier. 

Ik ben minder lang gebleven of helemaal niet geweest. Hoef ik die tijd dan niet te betalen?

Als 24 uur voor de begintijd van uw boeking niet heeft geannuleerd of gewijzigd geldt uw gereserveerde tijd als een bestelling en dient er voor deze gereserveerde tijd betaald te worden. Deze tijd kan immers niet afgenomen worden door een andere gebruiker.

Ik heb een boeking gedaan maar weet niet hoe de toegang is geregeld.

Bel Het Coachhuis via 070-2155317 of zoek het op in de reserveringsbevestiging of op de locatiepagina.

Mag ik boeken voor een collega?

Een bezoeker van het Coachhuis dient altijd vergezeld te zijn van een geregistreerd Coachhuis-lid. Het is niet toegestaan om toegangsinformatie of sleutels door te geven aan derden.

Hoe kan ik mijn emailadres of andere persoonlijke gegevens wijzigen ?

Stuur een mail met de gewenste wijzigingen naar contact@hetcoachhuis.nl

 

  TOEGANG

Hoe is de toegang tot het pand geregeld?

De toegang verschilt per locatie. Kijk voor informatie op de locatiepagina en neem indien nodig contact op met de betreffende locatiebeheerder.

 

LOCATIES - OVERIGE VRAGEN

Is het druk in de verschillende locaties?

De drukte verschilt per Coachhuis. Over het algemeen is er voldoende ruimte, ook nog voor reserveringen op het laatste moment. Bovendien zal Het Coachhuis naar een nieuwe locatie op zoek gaan als het in een bepaalde plaats te druk wordt. 

Wat zijn de openingstijden?

De openingstijden zijn verschillend per locatie, zie hiervoor de informatie op de locatiepagina’s van www.hetcoachhuis.nl

Waar vind ik informatie over het pand, de ruimtes en de bereikbaarheid?

Op www.hetcoachhuis.nl vindt u onder “ruimte” voor iedere locatie een informatiepagina. 

Welke faciliteiten biedt een coachhuis?

Elk Coachhuis heeft in elk geval een flipover of een whiteboard, koffie / thee en internet (draadloos danwel via een kabel). Soms biedt een locatie extra faciliteiten, al dan niet tegen vergoeding. Kijkt u voor de mogelijkheden op de locatie-pagina onder het kopje 'omschrijving' of neem contact op met de locatiebeheerder.

Is er Internet aanwezig?

Elke Coachhuislocatie beschikt over Internet, draadloos of via een kabel. We kunnen echter geen 100% zekerheid bieden wat betreft de internetverbinding. Storingen kunnen niet altijd meteen verholpen worden. Bent u afhankelijk van Internet voor uw sessies of trainingen, dan raden wij u aan tijdig te informeren bij de locatiebeheerder en tevens te zorgen voor een eigen Dongel.

Ik heb een klacht over een locatie.

Dat vinden wij heel vervelend en we zullen er ons best voor doen om de situatie op te lossen. Geef uw klacht aub door aan de locatiebeheerder en stuur tevens een bericht naar support@hetcoachhuis.nl

 

IK WIL EEN COACHHUIS LOCATIE WORDEN

Ik heb een pand en wil dat aanbieden via Het Coachhuis.

Als u geïnteresseerd bent in samenwerking met Het Coachhuis kunt u contact opnemen via support@hetcoachhuis.nl.

 

 Het Coachhuis